بنظرتون ساک بیمارستانو ببندم یازوده؟😁

۱۰ پاسخ

زود نیست ببند آماده باشه خیالت هم راحته

من هنو وسایلم اماده نیستن ونبستم😫😫

ببند دیگه بچه خبر نمیکنه یهو ممکنه دلش بخوادزودتربیاد

حتما ببند اصلنم زود نیس ساید سوپرایزت کرد ۲ روز زودتر اومد

من یه روزقبل زایمانم ساکموبستم

دیگه ببند وآماده باش

من ۲۹ هفته بستم

ببند گلم من 34هفته بستم

ببند😍

ببند منم بستم

سوال های مرتبط

مامان بچه رئیس🩵👶🏻 مامان بچه رئیس🩵👶🏻 ۱۴ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۱۳ ماهگی
مامان علیسان✨️ مامان علیسان✨️ ۱۳ ماهگی
مامان یازده ماهه مامان یازده ماهه هفته سی‌وچهارم بارداری