مامانا کی ساک بیمارستانو ببندم؟

۱۱ پاسخ

سلام مامان گل الان تاریخ زایمان تو کدوم سونوگرافی درست من تاالان4/5سونو دادم هرکدوم یک تاریخ دادبرا زایمان

منم از ۲۷هفته بستم

من دیگه بستم ، سعی کن تا وارد نه شدی حتما ببندی ، دیگه خیالت راحته اینجوری

۳۰هفته
احتمال زایمان زودرس داشتم

منکه از الان بستم🤣🤣🤣🤣

من تو ۲۸ هفته بستم

من از ۳۴هفتگی بستم

من از الان بستم

من از ۶ ماهگی بستم از هفته ۳۰ چون درد داشتم
بالاخره آماده باشه خیلی بهتره دیگه

30 به بعد

میگن‌۳۶ هفته

سوال های مرتبط

مامان بچه رئیس🩵👶🏻 مامان بچه رئیس🩵👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان علیسان✨️ مامان علیسان✨️ ۱۳ ماهگی
مامان یازده ماهه مامان یازده ماهه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فربد مامان فربد ۹ ماهگی