از کی ساک زایمان ببندم؟

۱۱ پاسخ

۳۶هفته بودم بستم

میگن زود ببندید زود میاد من کہ 36 میبندم

هرچه زودتر بهتر بنظرم
سر پسرم انقدر دست دست کردم تا اخر نبستمو کیسه آبم پاره شد

من اون هفته بستم ولی کامل نشده هنوز

من شبی که گفتن قراره نیروگاه بزنن بستم😂🤦🏻‍♀️

از ۳۶ هفته دیگه باید ببندیم
من لباساشو‌ تقریبا شستم همشو اماده گذاشتم فقط باید بزارم تو ساک

من همه چیو بستم آمادست

منم ۳۶ میبندم

از ۳۶ هفته ببند حتما چون از ۳۷ هفته به بعد ممکنه زایمان کنی

من ۳۴ بستم

من هنو نبستم

سوال های مرتبط

مامان آنیا🩷 مامان آنیا🩷 ۴ ماهگی
مامان ورجک مامان ورجک ۹ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۱ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۱ ماهگی
مامان ابولفضل مامان ابولفضل ۹ ماهگی
مامان حمیدرضا ونی نی مامان حمیدرضا ونی نی ۳ ماهگی
مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد
مامان اَنارک مامان اَنارک ۵ ماهگی
مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی
مامان کوچولو بچه مامان کوچولو بچه ۳ ماهگی
مامان بچه رئیس🩵👶🏻 مامان بچه رئیس🩵👶🏻 ۱۳ ماهگی