۳۶هفته بودم بستم
میگن زود ببندید زود میاد من کہ 36 میبندم
هرچه زودتر بهتر بنظرم
سر پسرم انقدر دست دست کردم تا اخر نبستمو کیسه آبم پاره شد
من اون هفته بستم ولی کامل نشده هنوز
من شبی که گفتن قراره نیروگاه بزنن بستم😂🤦🏻♀️
از ۳۶ هفته دیگه باید ببندیم
من لباساشو تقریبا شستم همشو اماده گذاشتم فقط باید بزارم تو ساک
من همه چیو بستم آمادست
منم ۳۶ میبندم
از ۳۶ هفته ببند حتما چون از ۳۷ هفته به بعد ممکنه زایمان کنی
من ۳۴ بستم
من هنو نبستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.