خوشلا من از کی ساک ببندم

۹ پاسخ

همین الان مامان گلی
هرموقع دلتون بخواد
بهتره اگر وسایلش امادست ساکت اماده باشه

هروقت که دلت خواس به نظرم زود ببیندی بهتره

از ماه هشتم ببندی بهتره

من دو هفته دیگه مببندم

من هنو
نبستم🤦🏻‍♀️

ممنونممم از همگی🎀

الان ببندی بهتره

من به مامانم اینا گفتم هفته ۳۵ سیسمونی بیارن همون موقع هم انشاءالله میبندم

از الان ببند به نظرم مخصوصا تو این شرایط جنگی

سوال های مرتبط

مامان ورجک مامان ورجک ۹ ماهگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی روزهای ابتدایی تولد
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۱ ماهگی
مامان حمیدرضا ونی نی مامان حمیدرضا ونی نی ۳ ماهگی
مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد
مامان خوشتیپ😎🤍 مامان خوشتیپ😎🤍 ۳ ماهگی
مامان اَنارک مامان اَنارک ۵ ماهگی
مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی
مامان بچه رئیس🩵👶🏻 مامان بچه رئیس🩵👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۱۳ ماهگی
مامان علیسان✨️ مامان علیسان✨️ ۱۳ ماهگی