همین الان مامان گلی
هرموقع دلتون بخواد
بهتره اگر وسایلش امادست ساکت اماده باشه
هروقت که دلت خواس به نظرم زود ببیندی بهتره
از ماه هشتم ببندی بهتره
من دو هفته دیگه مببندم
من هنو
نبستم🤦🏻♀️
ممنونممم از همگی🎀
الان ببندی بهتره
من به مامانم اینا گفتم هفته ۳۵ سیسمونی بیارن همون موقع هم انشاءالله میبندم
از الان ببند به نظرم مخصوصا تو این شرایط جنگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.