باورت میشه من هنوز نبستم گذاشتم ۳۷ هفته می بندم الان ۳۵هفته و ۲ روزمه
وقتی وارد ۸ ماه میشی باید اماده کنی ساکتو عزیزم
طبق تجربه بقیه که بهم گفتن ار کاه هفتم باید ساک رو ببندی
البته منم نبستم هنوز
ولی کم کم باید شروع کنم
من ۶روزدیگه زایمانمه هنونبستم😁😁
من ۲۹هفته بستم
من ۳۶ هفته بستم
من دیروز بستم
من ۳۰هفته بستم
من هم هفته شما بودم بستم، حادثه خبر نمیکنه، ایشالا به موقع و روی تاریخ اصلی به دنیا میان
از ۳۵ هفته دیگ ببند
من خیلی دوس دارم ببندم🥹🥹🥹
من تازه میخوام ببندم 🤭 وارد ماه نهم شدم دیگه
میگن دیگه از ۷ ماه
۳۴ هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.