خانما از کی باید ساک ببندم ؟

۱۴ پاسخ

باورت میشه من هنوز نبستم گذاشتم ۳۷ هفته می بندم الان ۳۵هفته و ۲ روزمه

وقتی وارد ۸ ماه میشی باید اماده کنی ساکتو عزیزم

طبق تجربه بقیه که بهم گفتن ار کاه هفتم باید ساک رو ببندی
البته منم نبستم هنوز
ولی کم کم باید شروع کنم

من ۶روزدیگه زایمانمه هنونبستم😁😁

من ۲۹هفته بستم

من ۳۶ هفته بستم

من دیروز بستم

من ۳۰هفته بستم

من هم هفته شما بودم بستم، حادثه خبر نمیکنه، ایشالا به موقع و روی تاریخ اصلی به دنیا میان

از ۳۵ هفته دیگ ببند

من خیلی دوس دارم ببندم🥹🥹🥹

من تازه میخوام ببندم 🤭 وارد ماه نهم شدم دیگه

میگن دیگه از ۷ ماه

۳۴ هفته

سوال های مرتبط

مامان علیسان✨️ مامان علیسان✨️ ۱۳ ماهگی
مامان سلنا🐣 مامان سلنا🐣 ۵ ماهگی
مامان ورجک مامان ورجک ۹ ماهگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی روزهای ابتدایی تولد
مامان کسرا💙و نورا🩷 مامان کسرا💙و نورا🩷 ۲ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۱ ماهگی
مامان حمیدرضا ونی نی مامان حمیدرضا ونی نی ۳ ماهگی
مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد
مامان اَنارک مامان اَنارک ۵ ماهگی