خانما کی ساک زایمانم و ببندم🥹?

۱۶ پاسخ

کم کم بشور بعد ببند
من خودم پریروز بستم
ولی از یک لحاظ زودتر ببندی بهتره میبینی چی کم و کسره که بری بگیری

۳۵ جمع کن که حاضر باشه

هنوز نبستم

من ۳۴هفته بستم

زوده ک
من گذاشتم هفته دیگ بشورم و ببندم😃

من هنوز خریدنکردم🥲

من آماده کردم از الان چون معلوم نیست چی پیش بیاد

ببند بزار کنار من دیشب آماده کردم

من هنوز لباساش اماده نیس

من هنوز نبستم 🫠

اگه خیلی ذوق داری و همه چی خریدی الان ببند بره خیالت راحت بشه
اگه میتونی صبر کنی یا خریدات مونده هم بزار ۳۵/۳۶ ببند

من 36 هفته بستم

من که هنوز جمع نکردم

منم آماده نکردم

من ک حتی نمی‌دونم چی بزارم

شروع کن دیگه اگه خیلی ذوق داری
اگه نه که ۳۴ جمع کن دیگه تهش

سوال های مرتبط

مامان علیسان✨️ مامان علیسان✨️ ۱۳ ماهگی
مامان 😍کوچولو مامان 😍کوچولو ۸ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۱ ماهگی
مامان خوشتیپ😎🤍 مامان خوشتیپ😎🤍 ۳ ماهگی
مامان کسرا💙و نورا🩷 مامان کسرا💙و نورا🩷 ۲ ماهگی
مامان معصومه🩷 مامان معصومه🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان اَنارک مامان اَنارک ۵ ماهگی
مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی
مامان بچه رئیس🩵👶🏻 مامان بچه رئیس🩵👶🏻 ۱۳ ماهگی