خانوما‌ از کی ساک نی نیمو ببندم🥹🤰🏻🩷

۱۰ پاسخ

من از ۲۵ هفته بستم

من چند روزه بستم

ببند دیگه عزیزم

من ۳۶ هفته بستم ولی هنوز کوچولو خیال امدن نداره😕😍

یه هفته دیگه ببند آماده بزار

هر وقت خریدی چیزاشو

من هنوز لبلساشو نشستم ساکشم نبستم تازه دیروز سیسمونیم کامل شد🙄😍

از ۳۵ ببندی خوبه

الان برای شما وقتشه فکر کنم

34/35هفته

سوال های مرتبط

مامان آرین وآرتا مامان آرین وآرتا ۷ ماهگی
مامان پندار🩵 مامان پندار🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان سلنا🐣 مامان سلنا🐣 ۵ ماهگی
مامان حمیدرضا ونی نی مامان حمیدرضا ونی نی ۳ ماهگی
مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد