من از ۲۵ هفته بستم
من چند روزه بستم
ببند دیگه عزیزم
من ۳۶ هفته بستم ولی هنوز کوچولو خیال امدن نداره😕😍
یه هفته دیگه ببند آماده بزار
هر وقت خریدی چیزاشو
من هنوز لبلساشو نشستم ساکشم نبستم تازه دیروز سیسمونیم کامل شد🙄😍
از ۳۵ ببندی خوبه
الان برای شما وقتشه فکر کنم
34/35هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.