الان زوده که منکه فعلا بعضی از خریدام مونده😂
بیا تاپیکم کامل نوشتم اسکرین بگیر عزیزم 🥰♥️
لباس دو دست حتما سایز صفر ببر و پوشک صفر من یه بسته بردم.پتو دورپیچ.دستمال مرطوب .پستونک.شیشه شیر .شیرخشک .بنظرم شیشه و شیرخشک واقعا لازمه من نبردم شیرخشک بچم تا صبح جیغ میزد ولی اونایی ک شیرخشک دادن بچه و مادر راحت خوابیدن
من سر اولی همه چی که تو لیست نوشته بودن تو گوگل رو بردم و هر چی بقیه گفتن اما اصلا به کارم نیومدن فقط چیز های که واقعا بهشون نیاز داری مثل دو دست لباس سایز یک صفر نبر اصلا اگه وزن بچت از دو کیلو گذشت به درد نمیخوره پوشک هم سایز یک ده تایی بگیر یه پتو دور پیچ برای بچه من خودم شیر نداشتم همون جا برام شیشه شیر و شیر آوردن اما اگه میدونی نداری با خودت ببر حتی برای خودت شرت یبار مصرف و پوشاک بزار و کوچیک ببر لباس برای ترخیص و شونه اصلا فراموش نشه بقیه چیز ها مهم نیست یه دستمال مرطوب هم ببر برای پاک کردن کون بچه من که همون جا با شامپو بچه شستم حالا اگه حال نداشتی بهترین گزینست
من هنوز خریدای واجب رو هم تکمیل نکردم 😅حتی اتاقشم اماده نیست😅
پتو دور پیچ
دو دست بلوز و شلوار
دستمال مرطوب
مای بیبی سایز صفر ۵عدد و سایز ۱ ..پنج عدد
تپلک
قنداق
کلاه
برا خودت شورت و نوار بهداشتی سایز بزرگ (پوشک بچه)
اگه سز هستید ی ساحلی ببر ک مرخص شدی راحت باشی اگه طبیعی با همون لباسات ک میری بیا
شونه
آینه
رژ (از واجباته رنگ رو بگیری😅)
من حتی خرما مغزدار بردم سر بچه اولم
لباس سايز ٠ و ١
پوشك
كرم سوختگي
كلاه دستكش
زير انداز تعويض
پتو دورپيج
قنداق سوييسي
كرير
دستمال دهان
دستمال خيس
شونه
مداركت و كل ازمايش ها
زوده از الان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.