سلام مامان قشنگا ببخشید برای ساک نی نی و خودم چه چیزایی باید بردارم؟

۳ پاسخ

من برای خودم
پد از این بزرگا گذاشتم
شورت یک بار مصرف ی بسته
ی توپ از این دستمال توالت ها
دو تا شورت نخی گذاشتم
کش مو و یدونه هد بند صورتی ام میخام بخرم که موهام نیاد تو صورتم اذیتم کنه
یدونه از این حوله استخری کوچولو ها (اینو نمی‌دونم برای چی برداشتم ولی حس کردم شاید نیاز بشه)
فعلا همینا
ولی دمپایی و شارژر گوشی ام نیازه

بیا عزیزم

تصویر

بستگی داره بیمارستان خصوصی بخوای بری یا دولتی

سوال های مرتبط

مامان دلوین و نی نی مامان دلوین و نی نی هفته دوازدهم بارداری