سلام مامان قشنگا ساک نی نی و خودم رو کی ببندم

۴ پاسخ

من چون بارداریم دوقلو از همین الان بستم

من هنوز نبستم😄همینقدر بیخیال😁

اگه همه چیزاشو داری ببند 😊 من الان بهداشتیای بچه و خودم مونده

من بستم اماده گذاشتمش

سوال های مرتبط

مامان آرین وآرتا مامان آرین وآرتا ۷ ماهگی
مامان دنیز🤰🏼🩷 مامان دنیز🤰🏼🩷 روزهای ابتدایی تولد