زوده بابا.
من که هنوز نشستم لباساشو.
فکر کنم ببندی از ذوقت روزی سه بار باز و بسته میکنیش🥹🥹🥹
من هنوز نبستم هفته ی دیگه میبندم
من بستم ولی میگم زود بستم بابا
من تازه امروز لباس شستم فک کنم فردا دیگه ساک ببندم😂
اتفاقا خیلی خوبه که ساک را بسته و آماده بزاری کنار
ببند بعد اگه چیزی خواستی کم و زیادش کن
آره خیلی زوده خوب نیس ببندی الان بزار ۳۶ هفته ساک ببند هرچی زودتر ببندی زودتر میخاد بیاد
ویییی زوده که😂😂
من همه سیسمونی خریدم ولی هنوز نچیدمشون ساکم نبستم سردرگمم
ی ماه دیگ ببند
من قبل تر از هفته های شما بسته بودم
من که هنوز نبستم😶😑💔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.