بچها بنظرتون زود نیست ساک نی نی و ببندم🥹؟

۱۳ پاسخ

زوده بابا.
من که هنوز نشستم لباساشو.

فکر کنم ببندی از ذوقت روزی سه بار باز و بسته میکنیش🥹🥹🥹

من هنوز نبستم هفته ی دیگه میبندم

من بستم ولی میگم زود بستم بابا

من تازه امروز لباس شستم فک کنم فردا دیگه ساک ببندم😂

اتفاقا خیلی خوبه که ساک را بسته و آماده بزاری کنار

ببند بعد اگه چیزی خواستی کم و زیادش کن

آره خیلی زوده خوب نیس ببندی الان بزار ۳۶ هفته ساک ببند هرچی زودتر ببندی زودتر میخاد بیاد

ویییی زوده که😂😂

من همه سیسمونی خریدم ولی هنوز نچیدمشون ساکم نبستم سردرگمم

ی ماه دیگ ببند

من قبل تر از هفته های شما بسته بودم

من که هنوز نبستم😶😑💔

سوال های مرتبط

مامان دنیز🤰🏼🩷 مامان دنیز🤰🏼🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرین وآرتا مامان آرین وآرتا ۷ ماهگی
مامان دلوین و نی نی مامان دلوین و نی نی هفته یازدهم بارداری
مامان رادوین و رایان مامان رادوین و رایان هفته سی‌ونهم بارداری