مامانا بنظرتون ساک نی نی رو ببندم ؟؟

۱۲ پاسخ

میگن زوده ولی منم بستم همینجوری

من نبستم هنوز

اگه وسایلاش کامله آره ببند من هنوز وسایلاش کامل نیست وگرنه میبستم

من هنوز نبستم🤦‍♀️

منم بستم فقط یاک خودم مونده چون احتمال زایمان زودرس دارم

من مگه ۳۵ هفته هنوز زوده
ولی خوبه زود هم ببندی

من هنوز وقت نکردم 🥺🥺

منکه نبستم هنوز

زوده هنوز

از ۳۴ ، ۳۵ هفته میگن ببندی

اره دیگه کم کم بشور جمع کن که اگر چیزی یادت اومد بذاری
نذاری دقه اخر یهو چیزیو ول کنی

ببندی مشکلی نداره ولی خب زوده هنوز

سوال های مرتبط

مامان پندار🩵 مامان پندار🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین و نی نی مامان دلوین و نی نی هفته یازدهم بارداری
مامان آرین وآرتا مامان آرین وآرتا ۷ ماهگی