میگن زوده ولی منم بستم همینجوری
من نبستم هنوز
اگه وسایلاش کامله آره ببند من هنوز وسایلاش کامل نیست وگرنه میبستم
من هنوز نبستم🤦♀️
منم بستم فقط یاک خودم مونده چون احتمال زایمان زودرس دارم
من مگه ۳۵ هفته هنوز زوده
ولی خوبه زود هم ببندی
من هنوز وقت نکردم 🥺🥺
منکه نبستم هنوز
زوده هنوز
از ۳۴ ، ۳۵ هفته میگن ببندی
اره دیگه کم کم بشور جمع کن که اگر چیزی یادت اومد بذاری
نذاری دقه اخر یهو چیزیو ول کنی
ببندی مشکلی نداره ولی خب زوده هنوز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.