سلام مامانا بنظرتون از کی ساک نی نی رو جمع کنی ؟

۵ پاسخ

من هروقت دکتر تاریخ داد میبندم
اخه احساس میکنم اگر ببندم ،زمان کندتر از این میگذره برام 😄😄

من تازه چند روز پیش بستم

من امشب میبندم ،دیگه دارم اذیت میشم زودتر کارام کنم

من از ۳۲ هفته بسته ام

هرموقع راحتی ببند بایدی وجود نداره به نفعته خیلی نزاری برای اخرا هم اتفاق هم سنگین میشه ادم هم وقتی میبندی میبینی یه سری چیزا نداری باید بخری

سوال های مرتبط

مامان قند عسل🐣 مامان قند عسل🐣 ۵ ماهگی
مامان دنیز🤰🏼🩷 مامان دنیز🤰🏼🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا ماهور مامان آقا ماهور ۱۳ ماهگی
مامان طاها وآرن🩵🩵💕 مامان طاها وآرن🩵🩵💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی