من هروقت دکتر تاریخ داد میبندم
اخه احساس میکنم اگر ببندم ،زمان کندتر از این میگذره برام 😄😄
من تازه چند روز پیش بستم
من امشب میبندم ،دیگه دارم اذیت میشم زودتر کارام کنم
من از ۳۲ هفته بسته ام
هرموقع راحتی ببند بایدی وجود نداره به نفعته خیلی نزاری برای اخرا هم اتفاق هم سنگین میشه ادم هم وقتی میبندی میبینی یه سری چیزا نداری باید بخری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.