ساک نی نی رو از کی بچینم؟🥹😍

۷ پاسخ

من از هفته ۳۶ بستم ، هفته پیشم ساک خودمو بستم

وارد نه ماهگی شدی آماده کن

از هفته ۳۴ باید هم ساک خودت وهم نینی رو ببندی

از 34 میگن آماده باشید

دیگ اگ چیزات خریدی بچین اماده باشه

فالو کن داشته باشمت

معمولا میگن ۳۵ ب بعد

از٣۶هفته بچین

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهور مامان آقا ماهور ۱۳ ماهگی
مامان تینای
 قشنگم🩷 مامان تینای قشنگم🩷 ۵ ماهگی
مامان دلبرک🩷 مامان دلبرک🩷 ۳ ماهگی
مامان دلوین و نی نی مامان دلوین و نی نی هفته یازدهم بارداری
مامان پسرام💑 مامان پسرام💑 روزهای ابتدایی تولد