بسلامتی منم ۳۶ هفته ساکشو میبندم
مامان بلوبری .
دوست نداشتی این دومی پسر باشه
اگه دوست داشتی ناراحت نشدی
چطوری خودتو آروم کردی
من دومی هم دختره ناشکری نمیکنم ولی همیشه ته دلم میگم خدایا بهم پسر بده
میدونم زیاد گیر بدم خدا شایذ راضی نباشه و خوشش نیاد و همین یکی هم بگیره ولی نمی تونم خودمو آروم کنم مهر پسر داشتن از دلم بیرون نمیره 😭
حالا ایشالا وقتی بزرگتر شدن بیشتر کیف میکنی
میشن همراهت 🥹
بسلامتی اسماشون چی
انشالله بسلامتی عزیزم❤️
فکر کنم توی همین هفته ۳۶ ببندی خوبه😍
منم بستم اماده
ب امید خدا ۲۵خرداد
من بستم مال نینیمو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.