خانما ساک دخترم ببندم؟؟🥹دوس دارم زودتر ببندمش

۱۱ پاسخ

روووووو 🥹🥹🥹

منم بستم🤩🤩

اگه دوست داری ببند زود نیست تازه اگرم چیزی یادت رفت می‌زاری
آدم نزدیک زایمان نمیتونه من از الان استرس دارم

منم خیلی دلم میخواد ببندم

من مامانمم 28هفته بودم بسته گذاشته کنار 😂😂

ببند من۳۱بستم مال نی نی برا خودمم چیز خاصی نمیخوام ببرم گذاشتمشون شرت و اینا فقط برس و لوازم آرایشرباید بزارم

بله وقتشه

من میزارم ۳۵ هفته انشالله

من بستم یه هفته بعدش زایمان کردم🥴😁

عزیزم بسلامتی باشه
منم دوس دارم ببندم اما نمی‌دونم چیا باید بزارم😂

ببند من ۳۰ هفته بستم اماده کردم خودمو راحت کردم😁

سوال های مرتبط

مامان سلنا🐣 مامان سلنا🐣 ۵ ماهگی
مامان پندار🩵 مامان پندار🩵 روزهای ابتدایی تولد