۱۳ پاسخ

ببند نمیدونی کی زایمان میکنی باید آماده باشه

بنظرم ببند من ک جم کردم

خب وقتشه دیگ ببند

ببند عزیزم که خیالت راحت باشه انشاالله هر وقت زمانش رسید هول هولکی نبندی

من بستم

منم این هفته میبندم

عزیزم ببند خیلی زودم نیست

ببند عزیزم چیزی که ازت کم نمیشه

سلام عزیزم دیگه کم کم وقتشه ببندی بهتره خیالتم راحت میشه

یه هفته حداقل صبر کن

ببند زود نیست

من فعلا نبستم

دیگه ساک ببند من بستم

سوال های مرتبط

مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی
مامان نلا مامان نلا روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد