بالاخره نوبت منم شد ساک نینی رو ببندم🥺😍😍

تصویر
۱۹ پاسخ

به من گفتن سرهمی ورندارم چون تو بیمارستان نمیزارن

به سلامتی عزیزم

بسلامتییی

بهترین حس بسلامتی😍انشاالله برای ماهم بسلامتی روزش برسه

ایجانم بسلامتی

منم برداشتم امیدوارم لازم بشه😁

من همیشه واسم سواله نی‌نی تازه به دنیا اومده میتونه تو کریر بمونه؟ کمرش اذیت نیست؟
یعنی منم ببرم با خودم؟

بسلامتی باشه عزیزم😍

منم بستم🥹

ای جانم بسلامتی عزیزمممم😍😍

چ مامان با سلیقه ای😍🎀

ای جووونم مبارک بسلامتی

مبارکه عزیزم ایشالله به سلامتی

دستمال مرطوب و دستمال کاغذی هم بردار

زیر پوش نمیزاری براش ؟؟

مبارک باشه

ای جانم ب سلامتی😍😍😍

مبارکه عزیزم

به سلامتی عزیزممم😍❤️🥰

سوال های مرتبط

مامان نِلاونویان مامان نِلاونویان ۱ ماهگی
مامان لونا مامان لونا هفته چهلم بارداری