🩵💫🐣ساک بیمارستان خودمو هفته چند ببندم؟!

تصویر
۹ پاسخ

از هفته 36 به نظرم باید بست

من نچیدم🤦‍♀️

دیگه وقتشه ببند من انشالله برم کیف زایمان بگیرم همون روز میبندم تا آلن نگرفتم تا زود نبندم چون اصلا تحمل ندارم 🤣🤣🤣🤣

ازهمین الان ببند

بسلامتی عزیزم 🥰چرا پاپوش گذاشتی؟ 😁

ساک نی نی رو ک من. همین اول هفته بستم تو ساک نینی. برا خودم شورت. و حوله گزاشتم. بقیه وسایل تو یک ساک دیگه میبندم گفتم بعد زایمان. شاید برم حموم تو زایشگاه. برا همین دو تا از وسایلمو برداشتم با ساک بچه میرم تو بقیه وسایلمو بیارن بخش

دیگه اولای ۹ ماه بچین
من داخل ۸ چیدم

دیگه هفته ی ۳۶اماده باشه ❤️❤️❤️

دیگه اول ماه نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان توت



فرنگی مامان توت فرنگی ۱۲ ماهگی
مامان کوچولو بچه مامان کوچولو بچه ۳ ماهگی
مامان نيلا🥰 مامان نيلا🥰 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان اَنارک مامان اَنارک ۵ ماهگی