از هفته 36 به نظرم باید بست
من نچیدم🤦♀️
دیگه وقتشه ببند من انشالله برم کیف زایمان بگیرم همون روز میبندم تا آلن نگرفتم تا زود نبندم چون اصلا تحمل ندارم 🤣🤣🤣🤣
ازهمین الان ببند
بسلامتی عزیزم 🥰چرا پاپوش گذاشتی؟ 😁
ساک نی نی رو ک من. همین اول هفته بستم تو ساک نینی. برا خودم شورت. و حوله گزاشتم. بقیه وسایل تو یک ساک دیگه میبندم گفتم بعد زایمان. شاید برم حموم تو زایشگاه. برا همین دو تا از وسایلمو برداشتم با ساک بچه میرم تو بقیه وسایلمو بیارن بخش
دیگه اولای ۹ ماه بچین
من داخل ۸ چیدم
دیگه هفته ی ۳۶اماده باشه ❤️❤️❤️
دیگه اول ماه نه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.