منم همین دیروز پریود شدم عزیزم همراه هم تو اقدامم ولی انگاری خبری نیست ولشکن اصلا به فکر بچه نباشه خودشم میاد شاید ما هنوز آمادگی نداریم
تو نباید به بارداری اصلا فکر کنی
منم اینجوری بودم نا امید شده بودم رفتم سرکار ماه سوم که سرکار بودم دیدم باردار شدم استعفا دادم اومدم خونه
چون هر جی بهش فک کنی نمیشه
بیخیالی تنها راه باردار شدنه همین.واینکه بعد تخمک گذاری اصلا نزدیکی نکنید.دونکته ساده است
الهی دورت بگردم
انشاالله ماه بعد مامان میشی
برای منم خیلی دعا کن
منم صبی ۴ روز جلو زدم و پریود شدم همه امیدم این بود که این ماه هستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.