۴ پاسخ

پسر من همون چند ساعت اول خیلی جیغ میزد از روز دوم ولی بهتر شد
بازم برا هر کس یه طوریه بچه ها فرق میکنن باهم

من دخترم خیلی اذیت نکرد،فقط یکم سر شب تب کرد پاشویه اش کردم اوکی شد،
از قطره استامینوفن رو پاشم بمال،

فک کنم بچه با بچه فرق دارد ولی اصولاً تب خفیف و بی قراری داره ، بیشتر در آغوش بگیر، قبل و بعد واکسن بهش شیر بده و سر موعد قطره استامینوفن را بده ، فقط شب اول یکم تب می‌کنه ، حواست باشه.

نه خيلي نگران نباش عزيزم،فقط اوردي خونه كمپرس سرد رو رعايت كن و استامينوفن رو به موقع بده مواظب باش تب نكنه
لباس خيلي نپوشون
پاهاشو اروم قنداق كن
ميگذره

سوال های مرتبط

مامان میوه مامان میوه ۹ ماهگی
مامان گیلاس مامان گیلاس ۳ ماهگی
مامان محمد💛 مامان محمد💛 ۱۵ ماهگی
مامان بارمان مامان بارمان ۴ ماهگی