پسر من همون چند ساعت اول خیلی جیغ میزد از روز دوم ولی بهتر شد
بازم برا هر کس یه طوریه بچه ها فرق میکنن باهم
من دخترم خیلی اذیت نکرد،فقط یکم سر شب تب کرد پاشویه اش کردم اوکی شد،
از قطره استامینوفن رو پاشم بمال،
فک کنم بچه با بچه فرق دارد ولی اصولاً تب خفیف و بی قراری داره ، بیشتر در آغوش بگیر، قبل و بعد واکسن بهش شیر بده و سر موعد قطره استامینوفن را بده ، فقط شب اول یکم تب میکنه ، حواست باشه.
نه خيلي نگران نباش عزيزم،فقط اوردي خونه كمپرس سرد رو رعايت كن و استامينوفن رو به موقع بده مواظب باش تب نكنه
لباس خيلي نپوشون
پاهاشو اروم قنداق كن
ميگذره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.