۶ پاسخ

گلم چ خوبه امکان چن قلوییم هس😍

دیگه نیازی ب رشد شون نیست عزیزم سایزشون خیلی خوبه ایشالا این ماه نتیجه بگیری

بعد از آزاد سازی دیگه ازاد میشه

خوبه خداروشکر فولی هاتون انشالله که این ماه مثبت میشین

آره دیگه رشد کرده بعد آزادسازی هم دیگه آزاد میشه

عزیزم دارو خوردی ؟چی خوردی؟

سوال های مرتبط