۲ پاسخ

هر کی یه نظر داره . منم ۴ ۵ تا ۲۱۰ تا میدم غذا هم ماشالله خوب میخوره. میان‌وعده هم میخوره. میوه، ابمیوه، بسکوییت مادر ، کلوچه،

پشت شیشه شیر خشک نوشته
روزی سه بار ۲۱۰تا باید بخوره
اگه همین ۱۲۵کم کم میدی اوکیه
کلا باید صبح ظهر شب بخوره بخابه تا فردا صبح دیگه یه جوری تقسیم کن خودت عزیزم

سوال های مرتبط

مامان بیبیلی مامان بیبیلی ۱۷ ماهگی