۱۹ پاسخ

ایلیا

اسم پسر منم امیرعباس هست
قصد داشتم اگه بچه بودیم پسر شد بزارم امیرعلی
بنظرم امیرعلی خیلی قشنگه و همیشگیه

ایلیا

منم بین ایلیا و اهورا موندم😂😂

ایلیا😍 😋

اهورا

اهورا 😍❣️❣️

ایلیا یزدان اهورا هر ۳تاش قشنگه🥺♥️

اهورا

ایلیا

منکه بین
اِلوین
اِمران
اِئلمان
اِبرام
اِدرین
ایلیا رو انتخاب کردم

با احترام هیچکدوم😣 ولی باز اهورا بهتره

ایلیا

اهورا

ایلیا

من این دوتا اسم جز اسم های بود که لیست کرد بودم اهورا ایلیا .من ب شخصه اول اهورا

ایلیا ، اهورا ، آرتا 😍

اهورا و ایلیا

کلی دنبال اسم بودم اخرش اهورا انتخاب کردم❤

سوال های مرتبط