سراا

سرلاک خوری خوبه بگیرم؟ کارآیی داره؟

۲ پاسخ

واسه من کارایی نداشت

وای عالی . من غذای بچمو فقط باسرلاک خوری میدم قاشقش خیلی نرمه راحته میخوره

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۵ ماهگی