والا چیری نگفتن گرونم هست ظاهرا .. اینو کشوری نکردن همه بزنن زرت زرت واکسنای بیخودی میگن ببرید بزنید.ماپارسال گرفتیم سخت بود ولی خداروشکر پسرم راحت ردش کرد
من که ن گرفتم و ن دنبالش هستم
من خیلی تحقیق کردم برای واکسن آبلهمرغان. ایمنیاش بین ده تا پونزده ساله. اگر به شکل کشوری همه میزدن خوب بود چون احتمال گرفتنش در بزرگسالی کم میشد. اما الان که همه نمیزنن اگه تو بچگی بزنیم براشون ده پانزده سال بعد دوباره احتمال داره بگیرن که توی بزرگسالی گرفتنش خیلی خطرناکه. من هیچوقت نگرفتم واکسنش رو برای خودم زدم ولی برای بچهام نزدم. اتفاقا عید گرفت.
من گشتم پیدا نکردم
شما جای دارید معرفی کنید؟
دکتر دختر من گفت ولی هر واکسنش ۵ میلیون بود که فکر کنم الان ۱۰ تومن شده باشه
مگه اصلا هست؟ اینو همه ی دوره میگیرن
اصلا هست؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.