۵ پاسخ

من نمیدونستم نباید شیر گاو بدم از اول باشیر گاو همه چی رو درست میکردم ولی تو یا شیر خودت رو بدوش یا شیر خشک یا آب

با شیرخودت یا شیرخشک یا آب میتونی رقیق کنی

من پسرم ۶ ماهه شده میتونم بدم بهش ،؟

من ابپز میکنم و با پشت چنگال کمی له میکنم، نمیذارم کامل پوره بشه، با روغن زیتون میدم بهش. رقیق نمیکنم

سیب زمینی آبپز کن
رنده ریز بزن
با کره آبجوش رفیق کن

سوال های مرتبط

مامان بارمان ❤️ مامان بارمان ❤️ ۸ ماهگی
مامان آیهان 👼🏻🌊🤍 مامان آیهان 👼🏻🌊🤍 ۱ سالگی