۵ پاسخ

فکر نمیکنم خاصیتی داشته باشه اصلا
پوره میوه و سبزیجات اینا بده زود درست میشه که

من از شش ماهگی میدم

من میدم دوست داره سیر نگهش میداره دکتر گفت هرچند روز یه بار بده

سیب زمینی خیلی دوست داره مخصوصا با دال عدس یا تو خوروشت و بیشتر سرخ کرده و نرم

سلام عزیزم من بیسکوییت مادر دادم اسهال شد بعید می‌دونم خواص هم داشته باشه ولی من به دخترم همه چی میدم .سیب زمینی کته با مرغ و جعفری و هویج می‌زارم باهم بپزن.کلی میوه و تقریبا غذای سفره

سوال های مرتبط

مامان رها👼🍼🧿 مامان رها👼🍼🧿 ۱۲ ماهگی
مامان پناه 🐣 مامان پناه 🐣 ۱ سالگی