۱۵ پاسخ

هیچی

از بدو تولد چسب گوش استفاده می‌کنم یعنی فوق العاده ترین کشف بشره

هیچی

هیچی من تازه گوشاشم با کف میشورم تمیز بشه 😂هیچیشون نمیشه بابا ایناام مث خودمونن من از نوزادیش تاالان همینکار میکنم

هیجی
چی بزاربم جان

هیچی همونطوری میگیرم زیر دوش کلی هم خوشش میاد

دستمو میگیرم رو گوشش ،باباش آب میریزه

هیچی یبار دوماهگی چسب گوش زدم موقع کندن خیلی دردش گرفت خیلی چسبش زیاده دیگه همینجوری میبرم

هیچی

از اول چسب گوش خدا پدرشو بیامرزه ک درس کرد

دستم میگیرم

من چسب گوش يه بار زدم انقد بدش اومد ديگه نزدم

چیزی نمیذارم

من چسب گوش ازاول میزنم خیلی راضیم

چسب گوش

سوال های مرتبط

مامان 💐🧡  mahdis💐 مامان 💐🧡 mahdis💐 ۱۱ ماهگی