۱۰ پاسخ

دمای محیط

میجوشونم میریزم تو بطری ابش بیرون یخچال

تو ظرف در بسته بیرون‌
کلا یخچالی نده اصلا

آب دمای یخچال خوب نیست عزیزم، سرده، اصلا دماش مناسب نیست واسه نی نی.
از همین الان عادتش بده به آب دمای محیط 👌🏻

میگذارم بیرون

آب ماجان بده

من اب معدنی میدم تو دمای محیطه

اب جوشیده سرده شده با محیط
یخچال نده مریض میشه

من همون لحظه خنک میکنم میدم

بیرون

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی
مامان آریوان کوچولو🐥 مامان آریوان کوچولو🐥 ۸ ماهگی