نه بچت بزرگه مشکلی پیش نیاد تابستونم هست گناه دارن
بهترینش دمای ۳۷ درجه س
با سرد درست نکن دل درد میشه
بازم هر جور عادت داره
بچه های من به ولرم عادت دارن سرد نمیخورن
چرا خب با آب نیمه گرم درست نمیکنی
من که همیشه با آب به دمای محیط رسیده براش شیر درست میکنم
شیرخشک خوب حل نمیشه
شاید دلدرد بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.