۸ پاسخ

اردیبهشت دنیااومد خرداد میدن.بچم ۵فروردین دنیااومد اردیبهشت دادن

کارت نمیدن ک
اخوذشون میزنن ب حسابت اس ام اسش میاد برات

حتمابایدیک ماه بگذره۱۵خردادمیتونی پیگیری کنی

اره واریز شده برام
گلم نیازی نیست اقدام کنی خودشون از طریق شناسنامه که گرفتی از روی کدملی ت واریز میکنن

منم سی فروردین زایمان کردم بهم تعلق نگرفت
این ماه نمی‌دونم پرداخت میکنن یانه
و اینکه ربطی به شبکه بهداشت داره چون هنوز پرونده تشکیل ندادم

من ۲۴ فروردین زایمان کردم ۱۵ اردیبهشت برام واریز کردم

اره ب من دادن
هیچ کاری نکن خودشون میدن

ن ب شما فعلا نمیدن

سوال های مرتبط