اردیبهشت دنیااومد خرداد میدن.بچم ۵فروردین دنیااومد اردیبهشت دادن
کارت نمیدن ک
اخوذشون میزنن ب حسابت اس ام اسش میاد برات
حتمابایدیک ماه بگذره۱۵خردادمیتونی پیگیری کنی
اره واریز شده برام
گلم نیازی نیست اقدام کنی خودشون از طریق شناسنامه که گرفتی از روی کدملی ت واریز میکنن
منم سی فروردین زایمان کردم بهم تعلق نگرفت
این ماه نمیدونم پرداخت میکنن یانه
و اینکه ربطی به شبکه بهداشت داره چون هنوز پرونده تشکیل ندادم
من ۲۴ فروردین زایمان کردم ۱۵ اردیبهشت برام واریز کردم
اره ب من دادن
هیچ کاری نکن خودشون میدن
ن ب شما فعلا نمیدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.