هیچی نیاز نیست شناسنامه گرفتین خودش ثبت میشه براتون
منم کاری نکردم نمیدونم چکار کنم یارانه کالا برگ خودش میاد ولی برای کارت امید مادر نمیدونم باید کاری بکنم یا خودش میاد
منم والا نمیدونم
هیچ کاری، شناسنامه که بگیری یارانه ماه بعدش میاد، طرح یسنا هم رو کارت بانکی مادر فعال میشه خودکار، اگه سیم کارت روشن بنام خودت داری پیامکشم از طرف وزارت رفاه برات میاد
عزیزم هیچ کاری وقتی شناس نامه بگیری تمومه ثبت احوال خودش اینارو کدملی میده من دخترم یک ماهش تموم نشده بود که کارت امیدش شارژ شد که همون حساب مادر هستش
عزیزم برای یارانه و کالابرگ ما کافی نت ثبت نام کردیم ولی کارت امید مادر خودکار شارژ شد ۱۵ خرداد
نیاز نیست کاری کنی همین ک ثبت احوال اسمشو ثبت کردی.خودش وارد سیستم میشه میاد
هیچی اتومات خودش اومد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.