۱۰ پاسخ

آغاز مرحله اول طرح «کارت امید مادر»

🔔در راستای حمایت از خانواده و ارتقای سلامت مادر و کودک، مرحله اول طرح «کارت امید مادر» از امروز ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۵ آغاز شد.
🔹 مشمولین طرح:
تمامی مادران ایرانی که فرزند آن‌ها از تاریخ ۰۱ فروردین ۱۴۰۵ به بعد متولد شده است.
💰مبلغ اعتبار:
به ازای هر فرزند تازه‌متولدشده، مبلغ ۲ میلیون تومان اعتبار ماهانه خرید تخصیص می‌یابد.
💳 نحوه استفاده از اعتبار:
اعتبار خرید به کد ملی مادر و کارت‌های بانکی متصل به آن اختصاص می‌یابد.
همچنین امکان خرید با دریافت کد رمز از طریق شماره همراه ثبت‌شده به نام مادر نیز فراهم است.
🛒🛒 اقلام اساسی مشمول طرح:
🌾 خواروبار: برنج، روغن، ماکارونی، قند، شکر و حبوبات
🥛 لبنیات: شیر، ماست و پنیر
🥩 پروتئین: گوشت قرمز، گوشت سفید (مرغ، بوقلمون، ماهی و میگو)
🥦 میوه و تره‌بار: انواع میوه‌جات، سبزیجات و صیفی‌جات
👶 کالای بهداشتی کودک: پوشک کودک
📅 زمان شارژ اعتبار:
اعتبار این طرح در ۱۵ هر ماه به حساب مادران مشمول واریز می‌شود.

🔹 راه‌های استعلام موجودی کالابرگ:
شماره‌گیری کد دستوری: #️⃣ ۱۴۶۳ ✳️۵۰۰✳️

📌 پشتیبانی و پاسخگویی:
📞 مرکز تماس: ۶۳۶۹-۰۲۱ (پاسخگویی از ۸ الی ۲۴، حتی در ایام تعطیل)

میریزن به کارت خودت

میشه بگید انقضاء چقدره ؟ تا چند وقت میمونه؟

لازم نیست کاری کنی خودشون میزنن اعتبار خرید به کارتت

پیامک به سیمکارتی که بنامته میاد مثل کالابرگه اما برعکس اون که به حساب سرپرست شارژ میشه این بحساب خودته

بله...برداشتم کردمش

من ۶اردیبهشت زایمان کردم این مال این ماه رو شارژ کردن رو همه حساب هام از یکیش میتونم خرید کنم

خودشون میدن
فقط باید بچه شناسنامه داشته باشه

کارتی که به اسم خودت هست ببر نگاه کن از ۱۵ ریختن

کارتی نیست، روی کدملی مادر مثل کالابرگ شارژ میشه

سوال های مرتبط