مگه بعد اروژانشی نباید پریود شد چرا نمیشم

۴ پاسخ

من تا 8سالی نشدم الان بعد ده روز پریودی باز قرص خوردم دوروزه بعد شدم چراااا؟؟؟؟؟؟

من سر موعدم میشم

تا دو هفته طول میکشه

من هیچوقت بعد اورژانسی پریود نشدم موعد خودم شذم ولی یه پریودی دردناک و وحشتناک و زیاد

سوال های مرتبط

مامان 🌙 لین مامان 🌙 لین ۱ سالگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۲ سالگی