۴ پاسخ

من بچم شیرخشکیه. دکتر گفت زبونش بخاطر شیر سفیده

بخاطر شیره دیگه

اره. دکتر بهم گفت اگه فقط زبونشه و داخل لپش سفید نیست به خاطره شیره و هیچ اشکالی نداره.

برفکه گلم باید قطره بخری از داروخونه

سوال های مرتبط

مامان شایسته و ترانه مامان شایسته و ترانه ۵ ماهگی
مامان سودا ♥️دنیز مامان سودا ♥️دنیز ۲ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۱۰ ماهگی
مامان النا🧚‍♀️ مامان النا🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی