۱۰ پاسخ

عزیزم سیب زمینی درصورتی تاثیر داره ک بندازی و قبل پخته شدن درش بیاری
اگ کامل بپزه باز شوریشو پس میده ب خورش

نوشابه بریز یا دو سه حبه قند

نوشابه عالیه کل شوریش رو میگیره

نوشابه بریز کل شوریش رو میگیره

نوشابه دو سه قاشق شوریش می ره امتخان شده س

چندتا قاشق نوشابه بریز
شوریش می‌ره

سیب زمینی شوری میبره اگ زدی خوبه الان اوکی میشه

با پوست دو جاش کن بزار اگر زیاده نمکش دوتا سیب زمینی

سیب زمینی بزن خوب میضه

سیب زمینی بزن

سوال های مرتبط

مامان پسری مامان پسری ۲ سالگی
مامان پسری مامان پسری ۲ سالگی
مامان ♥️رادوین♥️ مامان ♥️رادوین♥️ ۲ سالگی