۵ پاسخ

پسرمن تقریبادیگ ازیکماهگیش خابش تنظیم شد شبامیخابه البته تاصب ک فعلازوده بچه شیرشب نیازداره پسرمن الان شبا۱۲ونیم ۱میخابه ۴اینابیدارمیشه شیرمیخوره بازمیخابه دیگ هردوساعت بیدارمیشه شیرمیخوره ومیخابه تاصب البته سعی کن شباکامل سیرش کنی پوشکشم عوض کنی جاشم ن گرم باشه ن سردبرقام روب غروب ک میشه کمترکنی ک متوجه شب وروزبشه دیگ میخادبخابه برقام خاموش کن

شب چراغ ها رو خاموش کن فقط یه نور ملایم بزار سرو صدا هم نباشه تا بچه عا دت کنه

من از اول تا الان شبا میخوابه البته تند تند بلند میشه شیر میخوره بعد میخوابه ...اول شب باید به زور بخوابونمش بد قلقی میکنه

پسر اولیم از سه ماهگی دیگ شبا بیدار نشد

البته قبلشم اصلا بیدار نمیموند شیرمو ک میخورد زیر سینه میخابید و خوابش میبرد

۵ ماه به بعد

سوال های مرتبط

مامان نیلماه🌙 مامان نیلماه🌙 ۵ ماهگی