هر بچه ای یک جوره اما میگن از ۳ ماهگی بهتر میشن
عزیزم از دوماهگی خوب میشن سر سه ماه دیگه خوابشون تنظیمه
پس نینی من خیلی خوبه ماشالا از اول خابش تنظیم بود الانم یک میخابه تا۶
بچه من الان دوماهش تازه داره خوابش تنظیم میشه از یک شب میخابه تا شش صبح شیر میخوره دوباره میخابه تا 10 بعد کل روز بیداره ظهر هم در حد یک ساعت میخابه
بعد از چهار ماهگی شیر شب حدف میشه
مثلا از ۱۲ می خوابن تا ۶ ،ولی باقی تایم ها همون سه ساعته شیر می خوان
یه راه طوووولانی داریم عزیزم🥱🥱🥱
بعد ۲ ماه بهتر میشن
😩😩🥱
از چهار ماهگی بهتر میشه،ولی واقعیتشو بخوای تا سه سالگی روتین خواب درستی ندارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.