واس منم ۱۱ونیم بود..۲روز گذاشتم..۲ساعت دستگا ۱ساعت استراحت..شیردهی کامل بزار سیر شه..کاسنی و ترنجبین خودت بخور...با پنیه کاسنی بزن ب دست وپاش و صورتش.خیلیم جتی بچه رو گرم نکن گرما زردی میبره بالا
فرقی ندارن هم شیر خودت بده هم شیر خشک تند تند هم بده نزار آب بدنش خشک بشه
حتما به پهلو ها بخوابونش
چشم بندش حواست باشه
پوشک هم داشته باشه
هر دو ساعت در بیار شیر بده که از بدنش دفع بشه
عرق بید کاسنی زیاد بخور بچه رو حموم کن بعد از حموم اب آخر رو بچه رو با عرق بید کاسنی بریز ب تنش دگ آب نریز
یه بار شیر خودتونو بدید یه بار ۳۰سی سی شیر خشک بدید تا دفع زیاد داشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.