اگ تب نداره نده بهش
من امروز ب پسرمبردم زدن وای منم با این گریه میکردم جیگرم کباب شد طفلی بچه ها 😔
روز اول هر ٤ ساعت روز دوم هر ٦ ساعت هم بابت تب داده ميشه هم بابت درد بهتره كه دوروز كامل بدين
تا ۱ روز هر ۴ ساعت. اگه بعدش دیدی هنوز تب و درد داره هر ۶ ساعت اگر خوب شده بود که قطعش کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.