۴ پاسخ

اگ تب نداره نده بهش

من امروز ب پسرم‌بردم زدن وای منم با این گریه میکردم جیگرم کباب شد طفلی بچه ها 😔

روز اول هر ٤ ساعت روز دوم هر ٦ ساعت هم بابت تب داده ميشه هم بابت درد بهتره كه دوروز كامل بدين

تا ۱ روز هر ۴ ساعت. اگه بعدش دیدی هنوز تب و درد داره هر ۶ ساعت اگر خوب شده بود که قطعش کن

سوال های مرتبط