۴ پاسخ

یعنی باید هرروز کار کنه؟؟؟

اول چی میدادین بهش

اع ینی اثر شیرخشک بوده؟دختر منم شده ی‌روز درمیون جدیدا و یکم حس میکنم خس خس داره چطور سرمامیخوریم خلط تو گلومونه همینجور

چه زمان هایی شیرخشک میدادی که سینه رو رها نکنه ؟؟؟من میترسم شیرخشک بدم شیرخودمو نخوره دیگه

سوال های مرتبط