از این ابرسان کسی استفاده کرده راضیه؟


#پوشک #شیرخشک

تصویر
۱۲ پاسخ

منم میخام بدونم تاثیر داره؟

من قبلا استفاده کرپم معمولیه

عالیه کرمش

خیلی سبک و خوبه راضیم

اره من استفاده کردم کرم خوبیه

من استفاده کردم خوبه بد نیست

منم استفاده کردم اصلاخوب نبود نیتروژینا عالیه با بیوآکا

منسوخ شده وزارت بهداشت ممنوع کرده

من خیلی خوبه

منم دارم خوبه

چیز خاصی نیست من باهاش جوش میزدم دیگه فقط دست و پام میزدم دیگه هم نخریدم چرت وپرت بود

خیلی تاثیر نداره جذب پوستم نمیشه

سوال های مرتبط

مامان کوچمولو (حسین) مامان کوچمولو (حسین) ۲ سالگی