منم میخام بدونم تاثیر داره؟
من قبلا استفاده کرپم معمولیه
عالیه کرمش
خیلی سبک و خوبه راضیم
اره من استفاده کردم کرم خوبیه
من استفاده کردم خوبه بد نیست
منم استفاده کردم اصلاخوب نبود نیتروژینا عالیه با بیوآکا
منسوخ شده وزارت بهداشت ممنوع کرده
من خیلی خوبه
منم دارم خوبه
چیز خاصی نیست من باهاش جوش میزدم دیگه فقط دست و پام میزدم دیگه هم نخریدم چرت وپرت بود
خیلی تاثیر نداره جذب پوستم نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.