۳ پاسخ

نیاسینامید فقط برای منافذ هست اگه بخوای جای جوش هارو ببره باید آلفا اربوتین بگیری اگه بخوای پوستت روشن بشه باید پیلینگ اوردینری بخری

منم استفاده میکنم، برند اوردینری، پوستم چرب هستش به نظرم تاثیرشو دارم میبینم

من استفاده کردم بد نبود

سوال های مرتبط