۲ پاسخ

اگه شیشه داری سرشیشه اونت بخر بچه من اینو گرفت میگن نزدیک ب سینه مادره.. ببین من هرکارمیکردم شیرخشک نمیخورد شیرمم کم بود دیگه اونت گرفتم یروز که خوابش عمیق بود شیرخودمو یکم دوشیدم ریختم توش یکمم ب سرشیشه زدم یهو دیدم گرفت بعد دیگه شیرخشک دادم بهش حتما امتحان کن دیگه تلاشتو میکنی حالا هرچی شد

شیشه شیر فرم سینه بخر شاید خورد

سوال های مرتبط