۳ پاسخ

عزیزم استرس نداشته باش اما حتماً برو پیگیر شو منم دو سه روزه اینجوریم الان از بیمارستان اومدم معاینه شدم دهانه رحمم نرم شده بود دوتام انقباض نشون داد صبح میرم مطب ببینم دکترم چی میگه

سلام عزیزم
بیمارستان میرفتی با دستگاه ببینن انقباض داری یا نه

اگ یکم فعالیت کنی زود زایمان میکنی 🥲

سوال های مرتبط