۱۱ پاسخ

من پسرمو بردم دکتر نوشت آزمایش ببین دو روز بعد در آورد 😂😂ویتامین دی کم بود

برات درخواست دادم عزیزم

نگران نباش عزیزم تایکساگی جاداره

دختر من هنوز در نیاورده من خیلی تو فکرم

دختر من یک سالش هم رد شده هیچی هنوز دندون در نیاورده

پسر منم نداره ولی ا دیروز ی تیزی حس میکنم با دسم ولی هنوزم مشخص نیس دقیقا پسر منم همسن پسر شماس

البته فطعش کردم دیگ چون پشت سر هم داشت در میاورد زمدگی نداریم ن خواب داریم ن خوراک داره بچم اب شد

دختر من تا اول ده ماهگی نداشت.دکتر گفت یک ماه روزی یک سی سی ویتامین د پدیا بدست بده.الان دقیقا یک ماهه دادم ۴تا درومده پنجمیم سفید شد

اشکال نداره هنوز وقت هست

بهتر هر چی دیرتر در بیاره خیلی بهتر
درسته اذیتاش بیشتر میشه ولی ماندگارش بیشتر براش

تا ۱۳ ماهگی وقت داره
بهش قطره اد بده گلهی

سوال های مرتبط

مامان @araddd403 مامان @araddd403 ۲ سالگی
مامان مهوا مامان مهوا ۱۷ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱ سالگی
مامان محمد مامان محمد ۱۲ ماهگی
مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی
مامان فرشته نازم🎀🧸 مامان فرشته نازم🎀🧸 ۱۷ ماهگی
مامان کیان💙 مامان کیان💙 ۱ سالگی