تا۳ماهگیش دارومیدادم هرچیم بگی امتحان کردم وجواب نگرفتم
ازمن به شماها نصیحت این دارو شیمیای را نریزین تومعده این زبون بسته ها
میایم رفلاکسشا کنترل کنیم بدتر معدشا داغون میکنیم
دخترمن از اونایی بود ک روزی ۴،۵دست لباس عوض میکردم ازبس بالامیاورد فرش مبل همه جا پراستفراغ
یکدفعه شوهرم لج کرد گفت هیچ دارویی دیگ نمیدم به بچه همون شدک خداراشکر خیلی خیلی بهترشد
دیگ فقط ویتامین واینامیدم
داروی رفلاکس وکولیک هیچی نمیدم
بچه ی من رفلاکس داره و
صورتشم دون دون میشه
مدفوعش خلطیه
دکتر گفت به پروتئین گاوی حساسیت داره
گوشت گاوی و لبنیات و هر چیزی که با لبنیات یا شیرخشک درست میشه
مث بیسکوئیت و کیک و پفک و گوشت گاوی باعثش میشن سویا و دلستر وبادوم حلواشکری ،ارده ، توت و توت فرنگی هم خوب نیستن
داروی اسومراز داد و قطره ی آد هم ویواکیدز میدم
شیرخشکم مدل خاصی باید بخوره ولی بچه ی من دوس نداره نمیخوره نان آلترا دکتر گفت خوبه ولی خیلی تلخه
حساسیت به پروتیین گاوی؟
برای رفلاکس پودر اسومراز یه ساشه تو یه قاشق اب حل میکنم بهش میدم
برای الرژی شیرخشک اچ ا میدم وپمادایروکس میزنم
رفلاکسش شیر ای ار، شربت فاموتیدین، قطره متوکلوپرامید، قطره بینی بتامتازون
برا رفلاکس فاموتیدین، برا حساسیت پماد
موتیلیوم دومپریدون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.