۱۵ پاسخ

وای مورد داشتیم بدون دخول باردار شدن حتی پرده هم سالم بوده اونو ببین دیگ چ بد شانس بوده😶😶

من خودم اقدام ب بارداری داشتم

من با قرص هم باردار شدم

ن من ۸ سال طبیعی جلوگیری کردم الانم طبیعی جلو گیری میکنم

نه با کاندوم😅

من ک نشدم تا وقتی که خودم بخوام

تو اقدام بودم

منم با جلوگیری طبیعی باردارم‌شدم

نه عزبزم كسي باجلوگيري طبيعي باردار نميشه ادم تاخودش نخاد باردار نميشع ايناكه ميكن باردارشدن حتمايه جاي كارشون ميلنگه

زن داداشم اره

سوال منم هس

نه من پسردومم9سالشه وتاخودمون نخواستیم باردارنشدم فاصله سنی پسردومم بااین پسرم9ساله

بله مام با جلوگیری طبیعی بچه دار شدیم اصلا خودمون فکر نمیکردیم من حامله باشم😁

جاریم‌با طبیعی باردار شد بچه دومشو...مامانمم همین طور

بله

سوال های مرتبط

مامان دریا و آدریان مامان دریا و آدریان ۱۱ ماهگی