قبل اینکه شیردوش بزنی یه لیوان آب جوش یا مایعات گرم بخور. روی سینه ات کیسه آب گرم بذار. خوب تخلیه میشه
عزیزم. استفاده از شیردوش رو باید بلد باشی. خصوصا الان که ۹ ماهه بچه خیلی سخته. باید حتما تو شب و اول صبح شیربدوشی. از ۲ شب تا ۶ صبح میگن یه تایم طلاییه. مثلا ۱۱ شب بدوش. ۵ صبحم بدوش. اوایل باید از روش شیردوشیدن خوشه ای استفاده کنی. ۲۰ دقیقه پمپ کنی. ۱۰ دقیقه استراحت. مجدد ۱۰ دقیقه پمپ. ۱۰ استراحت و ۱۰ پمپ.
بنظرم تاثیر داره
من برند وکتو رو استفاده کردم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.